Adria Finance HUB

ADRIA FINANCE HUB

HOW DOES CHALLENGE-BASED INNOVATION WORK?

Challenge-based innovation is a carefully designed, four-stage process managed by Challenge-based Finance HUB:

•Ecosystem profiling: the client and other stakeholders identify the client Unique Service Proposition and map its Local Champions
•Challenge definition: the client and stakeholders engage the local ecosystem to identify the key Challenges they want to tackle
•Launch Challenges: communication activities, supported by a dedicated online platform, mobilise stakeholders around the Challenges
•Implement Challenges: start-ups, entrepreneurs and system integrators pitch their solutions to each Challenge. The best are selected for a tailored series of mentoring, training and support to help them meet the client Challenges.

The result: start-ups, entrepreneurs and system integrators with innovative products and services, each precisely designed to meet the needs of a Challenge Owner, who becomes their client. Challenge Owner meets the requests of financial organisations, funds, ESCO-s, EU and international donors, state subsidizing schemes in aim to use their sources for invest the Challenge project realisation.

Most clients – companies and organisations have similar problems. Apart from helping local entrepreneurs solve one of their client Challenges, each innovation programme accesses ADRIA network of clients and investors. Start-ups are promoted to clients with similar problems, and investors interested in their solutions, across Europe.

WHAT DOES ADRIA FINANCE HUB PLATFORM OFFER ?

In short, everything you need to implement a challenge-based innovation programme in your region or city. There are several components:

•Your own website, at your address, with your design: you can use the system off-the-shelf, customise it yourself, or ask us to customise it for you
•Access an existing community: although you get your own website, it will be part of the larger Adria Finance HUB ecosystem, giving you access to its network of hundreds of Entrepreneurs, Challenge Owners, Mentors business angels, venture capitalists, crowdfunding experts and more
•Services: Adria Finance HUB can help you at every stage, from designing your programme through to mentoring your start-ups and managing the website.

WHERE DOES THIS FINANCE PLATFORM COME FROM?

Adria Finance HUB combines venture capital fund management, entrepreneurial training and innovation consultancy into an integrated Platform for transforming knowledge into entrepreneur-driven growth.
We developed the Finance Platform by adapting the originally US challenge-based innovation process to a European setting. We developed the Green-to-Energy model using the experiences from the cooperation with the EUREM network. The lessons learnt were then reflected into the Adriatic Finance HUB.

The platform projects development is supported by the Sustainable, Green & Smart (SGS) program of the Association of Energy Managers - EUREM MK and Sustainable Energy & Infrastructure (SEI) Consortium. https://www.sbch.org.mk/programi/sustainable-green-smart

Small Business Chamber of Commerce of Macedonia
Jane Sandanski 113
1000 Skopje
Macedonia

tel. +389 2 244 8077
mobil +389 70 223 686
e-mail info@sbch.org.mk
www.sbch.org.mk

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Согласно програмските определби Стопанската комора на мал бизнис на РМ во соработка со интернационалната финансиска групација Meta-Group www.meta-group.com им помага на регионалните јавни организации да дизајнираат, да ги подобрат и имплементираат програмите за поддршка за иновации, претприемништво и трансфер на технологија.

Проекти:

1. Интернационализација на програми за ИТ истражување и развој со иницирање институционални реформи во системот на истражување и развој

Согласно Првиот Столб за обезбедување бизнис поддршка на ИКТ компаниите од Акцискиот План на краткорочната ИКТ стратегија 2016-2017 за користење на ЕУ фондовите HORIZON 2020 и COSME , и Согласно препораките на Краткорочната ИКТ стратегија 2016-2017 за подобрување на системската конкурентност – меѓународна конкурентност на македонската ИТ индустрија на Мезо-ниво предвидено е поголемо вклучување на ИКТ компании во проекти за меѓународна соработка. Таргетирани се проекти за Истражување и развој (R & D) и проекти за пристап до капитал и финансирање на компаниите. Како негативни показатели за интернационализација на настапот на Макеоднските компании се перцепцирани:
- недостаток на знаење, подготвеност, искуство, модел итн. за соработка помеѓу македонските ИТ компании и воспоставување соработка базирана на Јавно-приватно партнерство со државниот сектор - ниска употреба на можности за финансирање за бизнисите преку средствата понудени од страна на меѓународните институции, фондации и програми.

Со цел поттикнување подобра искористеност на Европските програми за иновации и развој потребно е воспоставување на процес на анализи, дијалог, меѓусебно информирање и учење на засегнатите страни, особено со претставници на истражувачки мрежи, организации на иноватори и иинституционалните претставници.
Проектот кој се предлага овозможува дијалог за политиките на ИТ развој со вклучување релевантни засегнати страни на три нивоа:
носителите на одлуки,
институциите за имплементација и
оперативните структури.

Преку размена на мислења, дискусија и меѓусебно информирање меѓу релевантните засегнати страни, ќе бидат обликувани препораки за политиките за институционална реформа и примена, и ќе се утврдат активностите за имплементација за успешно надградба на политиките.

Извор за финансирање: Делегација на ЕУ

2. Студија за воспоставување Глобална Иновативна Платформа за поддршка на развој на инкубатори и акцелератори со инвестициски фондови и финансиски инструменти на ризичен капитал за поддршка на развојот на ИКТ start-up и spin-off компании и проекти

Согласно Првиот Столб за обезбедување бизнис поддршка на ИКТ компаниите од Акцискиот План на краткорочната ИКТ стратегија 2016-2017, и Согласно препораките на Краткорочната ИКТ стратегија 2016-2017 за поддршка на иницијативи за развој на инкубатори и акцелератори предлагаме проект – изработка на Студија за развој и дефинирање на бизнис модел на финансирање со инвестициски фондови и финансиски инструменти на ИКТ start-up и spin-off компании и проекти.

Студијата ќе предложи организациски мерки за синергија на засегнатите страни и воспоставување на Глобална Иновативна Платформа за препознатливост (градска, регионална или на државата) за привлекување инвестициски фондови и финансиски инструменти за поддршка на развојот на ИКТ start-up и spin-off компании и проекти.

Со студијата ќе се испланираат активности за меѓусебна соработка на акцелераторите, инкубаторите, локалните власти, големите компании и фондови со ризичен капитал за да ги поттикнат стартапите и да ги решат предизвиците за одржлив развој на градот/регионот. Со цел тестирање на предложената платформа ќе се развие пилот-проект за прототип на финансирање развој на софтвер за Cloud computing модел на апликации наменети за пазарите на Скандинавија и Германија.

Извор за финансирање: УСАИД, Светска Банка, Здруженија на Бизнис Ангели